Fontos, hogy adott magánszemély ügyfélnek minden rendeléshez kapcsolódó információ, e-mail (számlák, stb) arra az e-mail címre/címekre kerül kiküldésre amely a Számlázási adatok blokkban az E-mail címek mezőben megadásra került.
Itt akár több e-mail cím is megadható.
Cég esetében minden rendeléshez kapcsolódó információ, e-mail (számlák, stb) arra az e-mail címre/címekre kerül kiküldésre amely a Alapadatok blokkban az E-mail címek mezőben megadásra került.
Fontos!
Van egy kivétel!
Méghozzá az ha egy olyan cégről van szó, amihez tartoznak kapcsolattartók, akik számlaviselő szerepkörrel rendelkeznek.
Ebben az esetben a számlaviselő szerepkörű kapcsolattartó Alapadatokban megadott e-mail címére kerül kiküldésre az e-mail.
Ha több számlaviselő van, akkor mindenkinek az alapadatok blokkban megadott e-mail címére küldi ki a rendszer az e-maileket.
Hozzászólások
0 hozzászólás
Hozzászólások írásához jelentkezzen be.