GY.I.K.
Ez egy jelenleg kiépülés alatt álló része a tudásbázisnak! Elkezdtük összeszedni a legfontosabb kérdéseiteket amiket az ügyfélszolgálatos kollégáinknak feltettetek!
- Hogyan lehet a kezdeti készlet értéket utólag megadni?
- Mi az a napi készlet korrekció?
- Hogyan működik a megosztott nézet?
- Hogy lehet beállítani, hogy a beszállítói rendelés email-ben küldésekor, a csatolt táblázatban az SKU helyett a beszállítói SKU legyen?
- Ha a termék adatlapon lévő beszerzési ár nem számolódik sehova, akkor a nyitó készlet eladásakor hogyan kalkulálódik az árrés?
- Hogyan kezeljem a beszállító által adott kedvezményeket?
- Mi a különbség a rendszerben található beszerzési árak között? (Termék adatlap, Beszállítói rendelés, Szállítmány)
- Mit tegyek, ha a profil csoport választó nem gördül le?
- Mikor kerül rá egy rendelésre a "Dupla rendelés" címke?
- Hogyan lehet egy cégnek alapértelmezetten 0% ÁFÁ-s rendelést és számlát készíteni?
- Hogyan tudom exportálni a termékeim készletértékét?
- Hogyan tudom megnézni egy raktár nyitó vagy záró készlet mennyiségét?
- Mit csinál az állapot ellenőrzés (Health check) az értékesítési csatornában?
- Mikor kerül rá a "Határidő lejárt" címke a rendelésre?
- Rendelhetőség és állapot beállítása elérhető készlet alapján - SHOPRENTER
- Tudok arra szűrőt csinálni, hogy egy termék X napja van már készleten, de még nem értékesítettük egyszer se?
- Hogyan tudok tömegesen hozzá rendelni termékeket webshophoz?
- Az Elérhető + Érkezik oszlop megegyezik a korábbi Beszerzési Készlet oszloppal?
- Mi a különbség az Elérhető + érkezik készlet állapot és a Beszerzési készlet állapot között?
- Hogyan tudom a teljes készlet értéket összesítve megnézni?
- Hogyan tudom az UNAS-ból beérkező szállítási költség nevét módosítani?
- Hogyan kerül kiszámításra a becsült beszállítási dátum, amely a webshopban megjelenik?
- Alapértelmezett futár fiók kiválasztása értékesítési csatornához
- Hogyan állítható be az UNAS-ban, hogy a visszáru ne növelje a készletet?
- Termék import azonosítás és rejtett oszlopok
- EU-n belüli/EU-n kívüli cégnek szeretnék rendelést létrehozni, de nem fogadja el az adószámot. Miért?
- Feketelistás vevő rendelését hogyan tudom megjelölni?
- A számla melyik e-mail címre kerül kiküldésre? Hogyan tudom több e-mail címre kiküldeni?
- Hogyan tudom beállítani hogy automatikusan kerüljön címke a rendelésre ha adott terméket tartalmaz?
- Billentyűkombinációk- Hogyan tudok gördülékenyebben mozogni a nézetekben?