A CloudERP-ben nagyon fontos a rendezett, szervezett és automatizált működés. Éppen ezért kifejezett cél, hogy egy olyan adatbázist építsetek ami könnyen és gyorsan használható és automatizmusokat lehet rá építeni.
Éppen ezért amikor egy beszállítói rendelés vagy szállítmány készül akkor csak olyan termékek kerülhetnek bele, amelyek a beszállítói rendelés vagy szállítmányhoz tartozó beszállítóhoz hozzá van rendelve.
A beszerzés tervezőben (amit a termék listából tudtok elérni) lehetőség van arra, hogy olyan termékek beszerzését állítsd össze amelyhez nem tartozik még egy adott beszállító, viszont a PO (beszállítói rendelés)-be rakás előtt mindenképpen kötelezően egy beszállítóhoz kell rendelned a terméket. (Ezt a felületen egyszerűen és gyorsan meg tudod tenni.)
Miért lehet hasznos összerendelni a termékeket a beszállítókkal automatizációs szempontból?
Azért mert így például nagyon egyszerűen be tudod kötni a CloudERP-be a nagyker beszállítód adatfeed-jét és azonnal eléred a készletét. Persze ezen kívül számtalan oka van amiért egy rendben tartott terméktörzs előnyös.
Hozzászólások
0 hozzászólás
Hozzászólások írásához jelentkezzen be.