A beszállítói megrendelés elkészítése utána az első lépés, hogy elküldjük a beszállítónak a rendelést. Ezután a rendelés EMAIL ELKÜLDVE állapotba kerül. Ez a lépés nem kötelező. Előfordul, hogy egy weboldalon állítod össze a rendelést, amiről egy visszaigazolást kapsz, ebben az esetben ez a lépés kimarad.
Nem tudod, hogyan indítsd el a beszállítást? ITT találsz róla részletes leírást.
A beszállítói rendelést több módon is elküldheted:
-
Közvetlenül a CloudERP küldi ki, email mellékletben
-
Letöltöd a rendelést CSV vagy PDF fájl formátumban és a saját leveleződdel küldöd el mellékletben
LÉPÉSEK Rendelés elküldése emailben
-
Jelölj ke egy Elküldeni állapotú rendelést
-
Válaszd az [Email küldés] gombot
-
Módosítsd a felugró ablakban az email szövegét szükség szerint
-
Nyomd meg a KÜLDÉS gombot
-
A rendelés átkerül EMAIL ELKÜLDVE állapotba
Sablon Email szöveg elkészítése
Minden beszállítóhoz megadhatsz egy alapértelmezett sablon email szöveget. Ennek segítségével nem kell minden esetben ugyanazat a szöveget begépelned.
LÉPÉSEK Rendelés letöltése CSV formátumban
-
Jelölj ke egy Elküldeni állapotú rendelést
-
Válaszd az [CSV Exportálás] gombot
-
Állítsd be a felugró ablakban az táblázat oszlopokat szükség szerint
-
Nyomd meg az OK gombot
-
A rendelés állapota nem változik
LÉPÉSEK Rendelés nyomtatása, letöltése PDF formában
-
Jelölj ke egy Elküldeni állapotú rendelést
-
Válaszd az [Beszállítói rendelés nyomtatása] gombot
-
A nyomtatás ablak megjelenik*
-
A nyomtatás után a rendelés állapota nem változik
A PDF mentéshez a nyomtatási ablakban választ a Mentés PDF-ben lehetőséget a nyomtató kiválasztásnál
VIDEÓ Beszállítói rendelés elküldése
Hozzászólások
0 hozzászólás
Hozzászólások írásához jelentkezzen be.