Előfeltételek: Rendelkezel regisztrációval a Támogatási Központban. (ez a regisztráció független a CloudERP-s fiókodtól)
Regisztráció
Figyelem: A CloudERP-s regisztrációd független a Támogatási Központos regisztrációtól, azaz elképzelhető, hogy más a jelszó!
A reigisztráció az oldal tetején lévő, Bejelentkezés gomb megnyomása után lehetséges a
Amennyiben azzal az email címeddel regisztrálsz, amivel korábban is küldtél már be nekünk kérelmet, a rendszerünk össze fogja kapcsolni a Támogatási Központ regisztrációdat az email cím alapján és elérheted a korábban beküldött kérelmeidet is.
Kérelmek nyomonkövetése
Fontos: Amennyiben egy cégből több email címről is küldtök üzenetet, egy cég alá kapcsoltuk az összes kollégátokat és így elérhetitek az összes kérelmet, amiket a kollégáitok is küldtek. Ha esetleg nem látnád egy kollégád kérelmeit és fontos, jelezzétek a supporton és beállítjuk. Amennyiben NEM szeretnétek, hogy egymás kérelmeit lássátok, kérlek jelezzétek ezt is a supportnak.
Fontos 2: Nem kötelező az ügyfélportált használni az új kérelmek beküldéséhez, hogy nyomon tudd őket követni. Tehát az emailben beküldött kérelmek is automatikusan megjelennek itt.
1. Regisztráció után kattints a bejelentkezésre:
2. A bejelentkezés után elérheted a profilodban a kéréseidet:
3. A Saját tevékenységekre kattintva elérheted a kérelmeidet és a kollégáid kérelmeit is, valamit láthatod az állapotukat is:
4. Az egyes kérelmekbe belépve láthatod a levelezéseket és a csatolt fájlokat is. Amennyiben szeretnél a portálon belül is tudsz válaszolni rájuk.
Hozzászólások
0 hozzászólás
Hozzászólások írásához jelentkezzen be.