Tartalomjegyzék
Kimenő és bejövő számlák nézetek
Készletmozgás gyorsítása automatikus bevételezéssel
E-mail küldő automatizmus kiküldése kizárólag csatolmány esetén
Számlaobjektum kezelés
Minden számla mostantól egy külön objektumként önállóan létezik a CloudERP-ben.
Ezáltal sokkal több adatot tárolunk a számláról. Például
Külön érhetőek el a Kimenő számlák és a Bejövő számlák.
Bejövő számla előnézete:
Kimenő számla előnézete:
Itt lényegében a számlán található minden adatot megjelenítünk, így az eladó és vevő adatai, illetve a tételek is részletesen megjelenítésre kerültek.
A jobb oldalon a számla főbb adatait is láthatjuk, illetve a számlázóprogram által előállított számlakép is megnyitható és letölthető innen.
Kimenő és bejövő számlák nézetek
Mivel az új fejlesztések által több adatot tárolunk a számlákról, így a számlák listázását is megújítottuk, így sokkal több szűrése, oszlop beállítására nyílik lehetőségünk, illetve a többi listázásban már megszokott beállítási lehetőségek is elérhetőek lettek a Kimenő és a Bejövő számlák esetében is.
Továbbá ahogy megszokhattátok itt is lehetséges nézeteket, nézetcsoportokat létrehozni, ezeket felhasználókkal és felhasználói csoportokkal megosztani.
Bejövő számlák:
Kimenő számlák:
Autokassza
Szerintem sokatoknak nem kell bemutatnunk a funkciót. A funkció által a CloudERP automatikusan kezeli a számlák kiegyenlítését amennyiben a számlázz.hu-ban autokassza segítségével kiegyenlítésre kerülnek.
Engedélyezni a CloudERP-ben a Beállítások/ Integációk/ Számlázási fiókok menüben tudjuk.
Illetve a CloudERP által generált URL-t a Számlázz.hu Beállítások -> Fiók beállítások -> Számlázás alapadok -> IPN üzenet internetcíme mezőbe bemásolva a számla kifizetettségéről nyugtázó üzenetet küld a Számlázz.hu a CloudERP-nek.
Bővebb tájékoztató az autokasszáról IDE KATTINTVA olvasható.
Számlák kiállítása
A számlák kiállítását mostantól automatizmusok vezérlik így ez a jövőben lehetőséget fog adni arra, hogy egyedi állapotokhoz kössük a számlák kiállítását, gyakorlatilag az eddigi automatizmusok feltételrendszerének erejével (címkék, raktárak, ügyféladatok stb). A számlakiállító automatizmusok egyelőre nem láthatóak az automatizmusok között, de a háttérben már így működik és a jövőben elérhetővé fogjuk tenni a felhasználói felületen is hogy egyedileg konfigurálható legyen.Rendelés kerekítés kezelés
Korábbi kerekítési díj működés: A rendelés hogyha kap egy készpénzes tranzakciót és engedélyezve van a kerekítési díj kezelés, akkor megjelenik egy -2, -1, 1, 2 Ft-os díj a rendelés, amit hozzáadunk a végösszeghez. A probléma ezzel, hogy utánvétnél nem működik, illetve az is, hogy a tranzakció rögzítés ténye számolja ki a kerekítést, szóval előre nem is tudjuk.
Új működés
A kerekítési díjat nem a cég beállításoknál kell megadni, hanem a kerekítési profilon lehet pénznemenként/fizetési mód típusonként felvenni kerekítési szabályt. a HUF-os alapból felkerül azoknak akiknek engedélyezve volt (készpénzre és utánvétre)
A kerekítési szabályok azt mondják meg, hogy melyik pénznemet, melyik fizetési mód típust milyen kerekítéssel kell számolni. A kerekítési pontosság azt határozza meg, hogy melyik helyértéket kell kerekíteni, a 0 azt jelenti, hogy az egész részt, pl: 1234.5678 Ft kerekítési pontosság- 2: 1234.57 lesz kerekítési pontosság- 1: 1234.5 lesz kerekítési pontosság- 0, kerekítés 5-re: 1235 lesz
Kerekítésre dedikált mező van a rendelésen (ez a lista nézetben is elérhető): A kerekítés nélkül összeg is látszik a felületen ha van kerekítés, pl 161 139 Ft → 161 140 Ft
Visszáru rendeléssel rendelkező rendelések tranzakció megjelenítése bővült
Korábban: rendelések egymás után, összes tranzakció ömlesztve, egy egyenleg.
Most: rendelés, hozzá kapcsolódó tranzakciók, rendelés egyenlege, visszáru rendelések ugyanígy mindegyik és egy teljes egyenleg a végén
Készletmozgás gyorsítása automatikus bevételezéssel
A funkció lényege, hogy raktáranként engedélyezhető az automatikus bevételezés dinamikus készletmozgás esetén. Ha engedélyezésre kerül, akkor amikor létrehozunk egy dinamikus készletmozgást, akkor automatikusan átirányít a rendszer a kivételezési raktárműveletre és ha elkezdjük bele PDA-val beolvasni a terméket, akkor a rendszer automatikusan át fog ugrani a bevételezési raktárműveletre is, ahova már átviszi a kivételezett mennyiségeket és itt csak a lokációt kell leolvasni, hogy hova tároljuk át. Így lényegében nem kell a menük között navigálni, hanem mivel tudja a rendszer hogy ez egy dinamikus készletmozgás és automatikusan bevételeznie kell, így szinte csak a termékeket és a lokációkat kell leolvasni PDA-val, de nem kell külön kattintgatni.
Raktáron belüli áttárolás
A funkció lényege, hogy ha egyik lokációról a másikra szeretnénk gyorsan egy termékből 1 vagy több darabot átmozgatni, akkor azt azonnal egy PDA olvasó segítégével meg tudjuk tenni.
Részletes leírás IDE KATTINTVA érhető el.
E-mail küldő automatizmus kiküldése kizárólag csatolmány esetén
Eddig a rendszer nem volt arra képes, hogy csak akkor küldje ki a levelet, ha volt csatolmány. Emiatt az E-mail küldés típusú automatizmusokhoz bekerült egy jelölőnégyzet, hogy csak akkor kerüljön kikülédsre az e-mail ha van csatolmány. Így ha ezt a jelölőnégyzetet bepipáljuk, akkor az e-mail csak abban az esetben kerül kiküldésre ha van csatolt dokumentum (pl. jótállási jegy, garancia stb)
Hozzászólások
0 hozzászólás
Hozzászólások írásához jelentkezzen be.