A Változási naplóban található jelölések ezt jelentik:
- Olyan új funkció, ami előtte nem volt elérhető a rendszerben.
- Már meglévő funkció kiegészítése, bővítése, működésének módosítása.
- Ügyfél oldalról bejelentett vagy belső tesztelés során észrevett hiba javítása.
A következő verzió várható tartalma az alábbi linken érhető el: CloudERP Ütemterv
1.49.11. (2024.09.19.)
Optimalizálás, korrekció
- AndyPOS: Ha egy rendelésben olyan termék volt, amin a tételkedvezmény 100% volt, tehát 0 Ft-os volt a termék, de került a rendelésre kosárkedvezmény is, akkor a rendszer hibát dobott. Ez javításra került, a hiba oka az volt, hogy a kosárkedvezmény a rendelésben található termékek között el lett osztva, viszont a 0Ft-os tételre így rákerült még pluszba kedvezmény, így negatív lett a tétel ára, amely nem lehetséges.
- Termék szerkesztésfelület opimalizálása: Sok (50+) terméktulajdonság esetén lazy loading (lusta betöltés)
- ExpressOne visszáru visszamondás automatikus bevételezés létrehozása: Ha az ExpressOne nyomkövetés által kerül visszamondásra a visszáru rendelés (pl. pótlás), akkor a rendszer automatikusan létrehozza a termékekre a bevételezést, viszont végrehajtani nekünk szükséges, ugyanis a rendszer arról nem kap információt hogy fizikálisan mikor érkezett vissza a raktárba a visszamondott rendelésben található termék.
- Címke törlése visszamondott állapotban: eddig nem volt lehetséges visszamondott rendelésről törölni a címkét, jelen verziótól ezt is engedélyezi a rendszer
- Ha a készlethez tartozó lokáció időközben törlésre került, akkor a Leltár típúsú termékexport nem tudott letöltődni- Javítva, most már kiszűri a rendszer, hogy ha törölt a lokáció, akkor csak akkor kerül bele az exportba, ha valamilyen módon maradt mennyiség az adott lokáción.
1.48.57 és 1.49.10 (2024.09.04.)
1.48.57.
Fejlesztés
- Raktáron belüli áttárolás: A funkció lényege, hogy ha egyik lokációról a másikra szeretnénk gyorsan egy termékből egy vagy több darabot átmozgatni, akkor azt azonnal egy PDA olvasó segítégével meg tudjuk tenni. Részletes leírás a funkcióról IDE KATTINTVA olvasható.
- Pactic összes szállítási mód támogatása: A Pacticnál nagyon sok különböző szálíltási mód érhető el, amelyeket jelen fejlesztés keretében elérhetővé tettünk, amennyiben a CloudERP-ben be van kötve egy Pactic/Fürgefutár fiók, úgy az alábbi linken felsorolt szállítási módok aktiválhatóak a Beállítások/Rendelések/Törzsadatok/Szállítási mód menüben.Elérhető Pactic szállítási módok IDE KATTINTVA tekinthetőek meg.
Korrekció
- Visszárun nem jelent meg a gyáriszám: Javítva, helyesen rögzítésre kerül és a visszáruhoz tartozó raktárművelet is termékszámokkal kerül végrehajtásra
1.49.10
Ebben a verzióban minden benne van, ami az 1.48.57-ben és azon felül még az alábbi fejlesztések, korrekciók:
Fejlesztés
- E-mail küldő automatizmus kiküldése kizárólag csatolmány esetén- Eddig a rendszer nem volt arra képes, hogy csak akkor küldje ki a levelet, ha volt csatolmány. Emiatt az E-mail küldés típusú automatizmusokhoz bekerült egy jelölőnégyzet, hogy csak akkor kerüljön kikülédsre az e-mail ha van csatolmány. Így ha ezt a jelölőnégyzetet bepipáljuk, akkor az e-mail csak abban az esetben kerül kiküldésre ha van csatolt dokumentum (pl. jótállási jegy, garancia stb)
-
Rendelés kerekítés kezelés:
Korábbi kerekítési díj működés: A rendelés hogyha kap egy készpénzes tranzakciót és engedélyezve van a kerekítési díj kezelés, akkor megjelenik egy -2, -1, 1, 2 Ft-os díj a rendelés, amit hozzáadunk a végösszeghez. A probléma ezzel, hogy utánvétnél nem működik, illetve az is, hogy a tranzakció rögzítés ténye számolja ki a kerekítést, szóval előre nem is tudjuk. Új működés: A kerekítési díjat nem a cég beállításoknál kell megadni, hanem a kerekítési profilon lehet pénznemenként/fizetési mód típusonként felvenni kerekítési szabályt. a HUF-os alapból felkerül azoknak akiknek engedélyezve volt (készpénzre és utánvétre) A kerekítési szabályok azt mondják meg, hogy melyik pénznemet, melyik fizetési mód típust milyen kerekítéssel kell számolni. A kerekítési pontosság azt határozza meg, hogy melyik helyértéket kell kerekíteni, a 0 azt jelenti, hogy az egész részt, pl: 1234.5678 Ft kerekítési pontosság- 2: 1234.57 lesz kerekítési pontosság- 1: 1234.5 lesz kerekítési pontosság- 0, kerekítés 5-re: 1235 lesz
Kerekítésre dedikált mező van a rendelésen (ez a lista nézetben is elérhető): A kerekítés nélkül összeg is látszik a felületen ha van kerekítés, pl 161 139 Ft → 161 140 Ft
-
Visszáru rendeléssel rendelkező rendelések tranzakció megjelenítése bővült: Korábban: rendelések egymás után, összes tranzakció ömlesztve, egy egyenleg. Most: rendelés, hozzá kapcsolód tranzakciók, rendelés egyenlege, visszáru rendelések ugyanígy mindegyik és egy teljes egyenleg a végén
- Készletmozgás gyorsítása automatikus bevételezéssel: A funkció lényege, hogy raktáranként engedélyezhető az automatikus bevételezés dinamikus készletmozgás esetén. Ha engedélyezésre kerül, akkor amikor létrehozunk egy dinamikus készletmozgást, akkor automatikusan átirányít a rendszer a kivételezési raktárműveletre és ha elkezdjük bele PDA-val beolvasni a terméket, akkor a rendszer automatikusan át fog ugrani a bevételezési raktárműveletre is, ahova már átviszi a kivételezett mennyiségeket és itt csak a lokációt kell leolvasni, hogy hova tároljuk át. Így lényegében nem kell a menük között navigálni, hanem mivel tudja a rendszer hogy ez egy dinamikus készletmozgás és automatikusan bevételeznie kell, így szinte csak a termékeket és a lokációkat kell leolvasni PDA-val, de nem kell külön kattintgatni.
- Bejövő számlákban keresés- A kereső a bejövő számláknál az alábbi adatokban keres: beszállító neve, számla sorszáma, számla CloudERP-s sorszáma, számla ID, költség azonosító, költség tétel neve, költség tétel típus, szállítmány azonosító, beszállítói rendelés azonosító,
1.48.56 (2024.08.14.)
Fontos! Néhányan a bal alsó sarokban azt láthatjátok, hogy a verzió nem 1.48.56, hanem 1.49.7 nálatok. Ennek oka, hogy páran már megkaptátok az átalakított számlázáshoz kapcsolódó új funkciókat is. Ezt a verziót Augusztus 9-23. között folyamatosan rakjuk ki cégekre, így hamarosan mindenkinél ez a verzió lesz elérhető. Arról, hogy az 1.49-es verzió mit tartalmaz itt olvashattok: CloudERP Ütemterv
Az alábbi változásértesítőben leírt fejlesztések, korrekciók elérhetőek mindenkinél, függetlenül attól, hogy milyen verziót használ.
Fejlesztés
- Exportban jelenjen meg a szállítmány azonosító és a szállítmány létrehozásának időpontja visszáru esetén- Exportban Shipment Identifier és Shipment Created Date néven találhatóak ezek az oszlopok
- Csere típusú rendelés esetén már elérhetőek a hagyományos szállítási módok is, nem csak a visszáruhoz kapcsolódó szállítási módok
Korrekció
- GLS sztállítási módnál a Scheduled delivery service kiválasztása után, ha az időpontot választok "Ismeretlen hiba" jelenik meg- Javítva
- Ha olyan készletmozgást próbálok kinyomtatni aminek forrás vagy cél raktára egy korábban törölt raktár, akkor nem engedi a rendszer kinyomtatni a bizonylatot- Javítva, nyomtatáskor feltüntetjük a törölt raktár nevét
- MPL csomagautomata módosítás nem működött rendelés szerkesztése felületen- Javítva
1.48.55 (2024.08.09.)
Fontos! Néhányan a bal alsó sarokban azt láthatjátok, hogy a verzió nem 1.48.55, hanem 1.49.5 nálatok. Ennek oka, hogy páran már megkaptátok az átalakított számlázáshoz kapcsolódó új funkciókat is. Ezt a verziót Augusztus 9-16. között folyamatosan rakjuk ki cégekre, így hamarosan mindenkinél ez a verzió lesz elérhető. Arról, hogy az 1.49-es verzió mit tartalmaz itt olvashattok: CloudERP Ütemterv
Az alábbi változásértesítőben leírt fejlesztések, korrekciók elérhetőek mindenkinél, függetlenül attól, hogy milyen verziót használ.
- Alapértelmezetten mostantól mindenkinél az új nézetek érhetőek el a CloudERP-ben, ahogy az korábban jeleztük felétek.
Viszont nem vezettük ki teljesen a régi nézeteket, így szeptember 1-ig még ha szükséges, akkor a régi nézeteket is elérhetőek. A jobb felső sarokban található Profil ikonra kattintva lehetséges átváltani, viszont kérünk Titeket, hogy lehetőség szerint már az új nézeteket használjátok! Az alábbi nézeteket érinti a változás:
- Termékek -> Termékek , Csomagolóanyagok, Kategóriák
- Beszerzés -> Partnerek, Csoportok, Beszállítói rendelések, Szállítmányok
- Raktárak -> Műveletek, Kiszedések, Leltárok, Készletmozgások
- Ügyfelek -> Személyek, Cégek, Csoportok
- Pénzügy -> Tranzakciók -> Bevétel , Költségek, Átvezetések
1.48.54 (2024.08.02.)
- Receptúra exportálás: A gyártáshoz kapcsolódó Receptúrák exportálhatóak lesznek xlsx formátumba. A Receptúrák listanézetből a receptúrát/receptúrákat kijelölve lehetséges exportálni. Az export tartalmazza a receptúra megnevezését, becsült gyártási idejét, becsült szétbontási idejét, irányát, mennyiségét, forrás- és célraktárát, költségeit. Az export az receptúra importálás funkció előkészítése.
- Receptúra importálás: A gyártáshoz kapcsolódó Receptúrák importálhatóak. Az export formátuma segítséget nyújt abban, hogy formailag hogyan szükséges kitölteni a fájlt (.csv, .xlsx, .xls), annak érdekében, hogy tömegesen létre tudjunk hozni receptúrákat a rendszerben.
- ILogistic raktárak esetén Szállítmányok automatikus végrehajtásának letiltása: A funkció lényege, hogy ha letiltja a szállítmányok automatikus végrehajtását, akkor a CloudERP-ben a felhasználó azokat a szállítmányokat és raktárműveleteket, amelyek az iLogistic raktárába kerülnek manuálisan át tudja nézni, majd ha mindent helyesnek talál, akkor manuálisan le tudja zárni ezeket és ezáltal csak a manuális lezárás után kerüljenek készletre a termékek, és nem záródnak le automatikusan.
-
ILogistic raktárak esetén Szállítmány és raktárművelet mennyiség manuális módosítása: A funkció lényege, hogy ha engedélyezik a manuálisan módosítást, akkor a CloudERP-ben a felhasználó azokat a szállítmányokat és raktárműveleteket, amelyek az iLogistic raktárába kerülnek manuálisan át tudja nézni és ha nem megfelelő mennyiségek kerültek rögzítésre a szállítmányon, bevételezésen, akkor ezeket manuálisan korrigálni tudják.
-
UNAS- Beszállítói raktár és saját raktáron lévő termékek beszállítási idő paramétere:
Ha van központi raktáron, akkor legyen azonnal átvehető
Ha központi raktáron nincs készleten és beszállítói feed raktáron van készleten, akkor írjuk ki, hogy mennyi a becsült beszállítási idő. Ezt feeden lehetséges megadni, hogy x beszállító esetén pl. ez 2 nap, de másik esetén ez lehet 6 nap.
Ha nincs se központ, se beszállítói feed raktáron se, akkor nem kerül kiírásra dátum. -
Egy kocsi lokációhoz több rendelés is kapcsolható: Konfigurálható raktáranként, hogy egy kocsi, több rendeléshez is tartozhat-e. Ha engedélyezésre kerül, akkor ha a rendelés listában egy kocsira csippantunk akkor megjelenik a rendelés lista, aminél az adott kocsi a rendelésekhez van kapcsolva.
Szedésnél, ellenőzésnél megjelenítésre került egy figyelmeztetés, hogy ehhez a lokációhoz több rendelés tartozik, ezen át lehet lépni egy OKÉ-val.
- POS-en kocsi lokáció megjelenítése: A POS-en amikor egy rendelés be van töltve vagy betöltésre kerül akkor kiírja a rendszer, hogy melyik szedőkocsi polchelyen van, amennyiben a rendelés hozzá van rendelve kocsi lokációhoz.
-
WOP-ról vonalkóddal átirányítás a rendelésre: A felhasználói igény az volt, hogy amikor egy WOP-on belül vannak akkor vonalkóddal szeretnénk visszalépni a rendelés kanban nézetre, úgy hogy ha a WOP egy rendeléshez kapcsolódik, akkor szűrjön le arra a rendelésre.
Az alábbi vezérlő vonalkód leolvasása szükséges, hogy a rendszer a parancsot végrehajtsa:
- Termék listában szűrő cégre és magánszemélyre: Ha szeretnénk azt megvizsgálni, hogy egy termékből pl. hány darabot vásároltak a magánszemély típusú vevők és mennyit a cég típusúak, akkor be tudunk állítani egy oszlopot (Értékesítések -> Eladott mennyiség), majd le tudunk szűrni az Értékesítési statisztika -> Ügyfél típusa szűrővel a cégekre és magánszemélyekre.
- 3PL raktár szállítmány várható dátuma készlet foglalásoknál: Ha a szállítmányon meg van adva várható érkezési dátum, akkor a kapcsolódó termékek a készletfoglalásban az ott megadott napra fognak elszámolódni, nem pedig fixen a mai napra.
1.48.53 (2024.07.25.)
- Kocsi lokáció lecsatolása a rendelésről adott rendelés állapotban: Megadható raktáranként a Raktár szerkesztése menüben, hogy mikor kerüljön lecsatolásra a kocsi lokáció a rendelésről. Külön beállíthatóak a pontok helyszíni átvételes rendelések és NEM helyszíni átvételes rendelések esetén
- WOP-nál megjelenítésre kerül a kapcsolódó rendelés szállítási módja: A WOP-nál a Kapcsolatos blokkban megjelenik a rendelés adatai között a rendelés szállítási módja is.
- Raktárműveletben szedőkocsi PDA-val való beolvasásakor kocsi felismerése és hozzáadás: WOP-ban ha szedőkocsi lokációt csippantok akkor automatikusan felismeri a kocsit és hozzáadja a WOP-hoz.
- UNAS- Számlák visszatöltése opcionálisan beállítható: Beállítások/Integrációk/ Értékesítési csatornák/ Szinkron beállítások/ Rendelések/ Haladó beállítások menüben engedélyezhető a Rendelés fizetési adat szinkron (ERP -> webshop), ha ezt engedélyezzük akkor a számlák és a tranzakciók visszatöltésre kerülnek az UNAS-nak.
- Költségek listában a nézet bővítése a Partner név oszloppal
- Általános szabadszöveges kereső mező az alábbi menükbe: Költségelemek, Költség kategóriák, Bevétel típusok, Bevétel kategóriák
-
Utánvétes tranzakciók nem kerültek át Számlázz.hu-ba- Javítva
-
Árlista formulák lefuttatása után “exit code: 9” hibaüzenet- Javítva
- Napzárás ismeretlen hibát dobott- Javítva, a pénztárca jogosultságoknak megfelelően láthatja csak az adóügyi napokat a felhasználó, azokat amelyik adóügyinap kasszáján valamelyik pénztárcához van jogosultság
- Díj formula hiba - hogyha olyan díj formula volt, amibe az volt írva, hogy
-net_total
gyakorlatilag 0-ssá tette a rendelés végösszegét- Javítva - Csere rendelésnél nem ment a kiszedés létrehozása, csak a normál rendeléseket kezeltük. Javítva, most már a csere és korrekció is benne van.
- RET: Legfeljebb '0' Ft bankkártyás visszatérítés lehetséges - Javítva
-
Készletmozgás létrehozása vonalkód beolvasással: Abban az esetben ha úgy hozunk létre egy készletmozgást, hogy beolvassuk a termékek vonalkódját, akkor jól működik a felület. Viszont ha megnyomjuk a "+ Tétel hozzáadása" gombot és az a termék egyébként már szerepel, akkor a mentéskor megjelenik egy hibaüzenet, hogy nem lehet duplikált tétel a készletmozgáson (még akkor se, ha amúgy más a megjegyzés). - Javítva, ha meglévőt választ ki akkor odadobja a meglévő mennyiség inputhoz, különben minden maradt ugyanúgy
-
Pénzügy -> Tranzakciók -> Bevétel nézet menüben a SZUM hibát dobott- Javítva
-
Ha POR dokumentumot SHP-é alakítok, ez megváltoztatja a benne lévő termékek egyedi sorrendjét. Az egyedi sorrend mindig a számlán lévő sorrenddel egyezik meg, hogy könnyen ellenőrizhető legyen. - Javítva, a por-ben megadott sorrend szerint fog szerepelni shp-ben is a formon a termekek sorrendje
1.48.52 (2024.07.19.)
- Címkék kezelése jogosultsághoz köthető:
A Felhasználok menüben megadható, hogy ha egy felhasználónak csak adott címkékhez szeretnénk jogosultságot adni, ha azokat hozzáadja, eltávolítsa a rendelésekről, ajánlatokról, egyéb elemekről. Ha egy címkét sem jelölünk ki, akkor alapértelmezetten a felhasználó hozzáfér az összes címkéhez, és újakat is tud létrehozni cég beállításoktól függően. - Rendelésre árrés, profit, profit % számítása átlagos bekerülési értékkel: 3 új mező, ami ugyanaz mint a Rendelésre árrés, profit, profit %, csak a bekerülési érték alapja nem a FIFO szerinti, hanem az átlag (jelenleg készleten lévő) bekerülési értéke a termékeknek.
- Termék címékék nyomtatása rendelésből/ajánlatból/készletmozgásból is elérhető (korábban szállítmány, beszállítói rendelés, raktárművelet irányból lehetett elérni ezt a funkciót).
További beszállítói mutatók: A termékek listájában ahol, elérhető egy új oszlop, egy olyan kimutatással, ami a legutolsó beszerzési árhoz képest (mindegy melyik beszállító), %-ban kifejezve megadja, hogy mennyi az eltérés a termék adatlapján szereplő legolcsóbb beszerzési árhoz képest.
- A szállítmányon, elérhető egy új oszlop: Utolsó ár. A legutolsó szállítmányon szereplő ár jelenik meg, és az eltérés százalékban. (Beszállítótól függetlenül, forintosítva mindkét értéket).
-
ÁFA szerinti bontásra vonalkód: JOTA viruális kasszák esetén lehetséges ÁFA->PLU beállításokat megadni. Az ÁFA->PLU beállításokban ki lehet választani a CloudERP-s ÁFA kódokat és ezekhez megadni a PLU-t (ez a kasszába van beprogramozva, onnan lehetséges kikérni a PLU-kat). Ha van ilyen beállítva akkor a fizetés ablakban minden áfa csoporthoz egy vonalkódot jelenítünk meg, amit beolvasva a pénztárgép megkapja az adott ÁFA-hoz tartozó összeget. A max összeg amit kezelni tud az 99 999, efölött jelezi a rendszer, hogy nem tud vonalkódot generálni.
-
Termékkezelés jogosultság: Felhasználóra került egy új opció: Láthatja a termék előnézetet, ha ez nincs bepipálva akkor nem jelenhet meg a termékhez tartozó info ablak amiben láthatna adatokat a termékről.
- POS tranzakció kezelés bővítése:
Kézi tranzakció rögzítés kapcsolódik a nyitott adóügyi naphoz. Korábban csak akkor csatoltuk hozzá, hogyha a POS-on keresztül volt rögzítve a tranzakció. Most, ha a pénztáráchoz amit kiválasztasz a felületen, tartozik egy nyitott adóügyi nap, akkor automatikusan kiválasztja a kasszát és az adóügyi napot. Ilyenkor a tranzakció megjelenik az napzáró felületen és a napzárás bizonylaton is. - Átvezetések kezelik az adóügyi napokat a forrás és cél pénztárcában is. Az adóügyi naphoz tartozó átvezetések nem szerkeszthetőek. Ha a forrás vagy cél pénztárcához van nyitott adóügyi nap automatikusan kiválasztásra kerül.
Az átvezetések megjelennek megfelelően:- napzárás összegző nézetben
- napzárás bizonylaton (virtuális kasszáknál)
- akkor is ha két nyitott kassza között mozgatsz át pénzt
- MPL túl hosszú egyedi megjegyzés (sok webáruház azonosító) esetén nem vágta le a rendszer az MPL által elfogadott hosszúságúra a megjegyzés, emiatt sikertelen volt a címke generálása- Javítva, a maximális karakterszámig írunk a mezőbe
- Raktárművelet automatikus végrehajtás probléma: selejet raktárba történő bevét automatán végre kell hajtódjon abban az esetben ha a raktáron be van állítva az automata visszáru bevét, abban az esetben is ha a rendelés raktárán nincs automata végrehajtás- Javítva
- Halványszürke címkén a betű színe fehér volt, kevésbé volt látható- Javítva, fekete betűszínnel jelenik meg a címke a világos hátterű címkéken
- LOT termékek rakétázása: Termékszámos termékeknél nem jelenik meg a rakéta. Dinamikus készletmozgáshoz tartozó kivételezés szerkesztésénél hozzá lehet adni a terméket, és kivételezéskor gyáriszámmal végrehajtani, ilyenkor automatán átkerül a bevételezésre a gyáriszám így ottani végrehajtáskor sikeresen át lett mozgatva dinamikusan.- Javítva
1.48.51 (2024.07.16.)
- Ha a raktár beállítások a kötelező ellenőrzés le van tiltva, akkor is lehetséges ellenőrizni, ezzel kapcsolatban készült a kiegészítés. Ha megjelenik az ellenőrző modal, akkor addig marad aktív a Következő gomb, amíg el nem kezd valójában ellenőrizni. Ha elkezd ellenőrizni, tehát termékeket beolvasni, akkor addig inaktív marad a Következő gomb, amíg a rendelésben szereplő termékek és az ellenőrzött termékek nem egyeznek. Ha egyeznek, tehát se nem több, se nem kevesebb az ellenőrzött termék akkor aktívvá válik a Következő gomb és mehet a következő lépésre. Ha nem szeretnénk ellenőrizni, akkor az ellenőrzés elkezdése előtt át tudjuk lépni ezt a lépést
- A termék oldalakon az árlisták ABC sorrendben kerülnek megjelenítésre.
- A rendelés adatlapon, annak ellenére, hogy az adott cég adatlapján a “Termék árak megjelenítése a rendelés adatlapon”-nál be van állítva, hogy ne mutassa az árakat, mégis mutatja. - Javítva, már nem mutatja helyesen
- Amikor a Cloud ERP áttölt egy új terméket az unasból, akkor kalkuláltra kellene az árlistát állítania a termék adatlapján, de nem teszi meg- Javítva, helyesen kalkuláltra teszi az árlistát
- MPL postapont választó "Másik címre keresek/Lakcímemtől eltérő címre keresek" nem működött megfelelően- Javítva
- Angol nyelvű sablonon pcs helyett db jelent meg- Javítva rendelés beállításokhoz bekerült egy jelölőnégyzet (A rendelés webáruház termékprofil csoportjának használata), ami ha be van pipálva akkor a webshopon beállított termék profil lesz aktív a profilon, a felhasználó által jelenleg kiválasztott vagy az automatizmusok alapértelmezett profilja helyett.
1.48.50 (2024.07.11.)
- Az e-mail jellegű automatizmusokhoz megadható új címzettként, a rendeléshez kapcsolt értékesítő. Ha a vevőhöz van kapcsolva értékesítő, az is rákerül a rendelésre, így akár olyan automatizmust is létre tudunk hozni, hogy ha bejön bármilyen forrásból egy rendelés adott vevőtől, akkor a vevőhöz kapcsolt értékesítő e-mailben kapjon erről egy értesítést.
- UNAS- Fizetési státuszok visszaszinkronizálása- Ha engedélyezzük a Beállítások/ Integrációk/ Értékesítési csatornák menüben a Szinkron beállítások/ Rendelések/ Haladó beállítások blokkban a Rendelés fizetési adat szinkron (ERP -> webshop) mezőt, akkor a CloudERP-ben található tranzakciók átszinkronizálásra kerülnek az UNAS rendelésekre, amelyek fizetési állapota ezáltal változik és rákerülnek a tranzakciók.
- UNAS- Számlák visszatöltése - A mai naptól automatikusan minden normál számlát visszatöltünk az UNAS rendelések mellé, így a vevő akár a felhasználói fiókjából is eléri majd a rendeléséhez tartozó számlákat. Ez a funkció automatikusan működik a verzió kiadásától számítva (07.11.), nem kell hozzá külön engedélyezni semmit.
- Termék listában a beszállító szűrőben új opciókra is lehetséges szűrni: legolcsóbb 1. 2. 3. beszállító, több ilyen kiválasztásával egymás mellé tehetjük a beszállítói adatokat és összehasonlításokat tudunk végezni
- DPD nyomkövető link megváltozott, így a CloudERP-ben is frissítenünk kell, hogy a nyomkövetések megfelelően működjenek.
- Amikor az UNAS-ból bejön egy termék, akkor fix-re teszi az árlistát a rendszer- Javítva, kalkuláltra teszi az árlistát a termék adatlapján ha az értékesítési csatornán meg van adva az árlista.
1.48.49 (2024.07.09.)
- Átlagos és utolsó bekerülési érték variálható termékekre:
A csomagtermékekhez hasonlóan variálható termékekre is lehessen formula változókat használni: variations_average_landed_cost és variations_last_landed_cost
Mind a kettő a variációhoz kapcsolódó összes lehetőség közül nézi a készletértékeket és azoknak nézi az átlagát, vagy utolsó értékét. - Rendelés adatlap sablon átalakítása: helytakarékosabb fejléc elrendezést kapott a sablon.
Továbbá mostantól a bruttó egységár is megjeleníthető a sablonokon különálló oszlopban (ajánlat, rendelés) "Bruttó ár megjelenítése (tétel oszlop) néven".
Ezen kívül megadható, hogy az adott sablonon milyen sorrendben kerüljenek a tételek megjelenítésre- A "Tételek rendezése" mezőben tudunk választani, hogy a rendelés tételek sorrendje, tehát ahogy a rendelésen rögzítve lettek a szerint vagy cikkszám szerint növekvő vagy pedig név szerint abc sorrendben kerüljenek megjelenítésre a tételek a sablonokon.
-
UNAS- Szülő termék neve legyen látható: Előfordult UNAS webáruházak esetén, hogy a variálható termékeknél nem a szülő termék neve került szinkronizálásra a webshopba, hanem a gyerekterméké, ez azért nem volt megfelelő, mert így a termék listázásban a webshopon egy variáció neve jelen meg és nem a szülő termék neve. A fejlesztés által a Beállítások/ Integrációk/ Értékesítési csatornák/ Szinkron beállítások/ Termékadatok menüben a Haladó beállítások blokkban ki tudjuk választani, hogy mostantól "A variáció a szülők nevét használja", ha ezt engedélyezzük, akkor a variáció, azaz a gyerek termék megkapja a szülő termék nevét.
- Webáruház szűrőben a Nincs érték nem szűr megfelelő értékekre- Javítva
- WOP "Művelet létrehozása" modal bármilyen interakció nélkül továbbmegy, még mielőtt meg tudnák nyomni a "Raktári művelet automatikus végrehajtása" - Javítva
- GLS csomagpont választójában nem volt található egy csomagpont- Javítva, megújult a csomagválasztó widget, ezt kellett frissíteni a CloudERP-ben
1.48.48 (2024.07.08.)
- Tranzakciók rögzítése a visszáru rendelésekhez kapcsolódó módosítások:
- A visszáru rendelésen lévő tranzakció hozzáadó felület engedélyezi visszáru rendelésre is a tranzakció rögzítést
- Tranzakció import visszáru azonosítóval a visszárura rögzíti a tranzakciót (korábban az eredeti rendelésre tette)
- A rendelés form az eredeti rendeléseknél mutatja a visszáru rendeléseket is és a saját tranzakcióit is
- A visszáru rendelések csak a saját tranzakciókat mutatják
- A rendelés egyenleg működése megváltozik, eddig a kapcsolódó visszáru rendelések egyenlégét is számolta, most csak a sajátját, de a visszáru rendeléseknek is van egyenlege (korábban nem volt)
- GLS utánvét feldolgozás megfelelően működik, kiegyenlíti a számlát stb.
- Export fájl nem számként kezeli az adatot: Az "ár" oszlopban szereplő adatok tizedesvessző helyett ponttal vannak megjelenítve. - Javítva
- Új terméklistában nem a beállítottnak megfelelő elemszám jelent meg a listában- Javítva
- A rendelések exportálása KeyError(None) hibát adott, ha olyan rendelés volt az exportban aminek nem volt vevője. - Javítva
- A formula nem volt menthető, ha az előző érték tizedes volt benne, akkor nem lehetett 0-ra változtatni az értéket, nem vált aktívvá a Mentés gomb- Javítva
- Leltár lezárás hiba gyáriszámos termékek esetén: Bevételezel egy új termékből 4 darabot, 4 gyáriszámmal. Utána kivételezel 2 darabot gyáriszám nélkül. Bentmaradt 2 darab termék, és 4 darab gyáriszám. Csinálsz egy leltárt amiben leszámolod a 2 darabot gyáriszám nélkül. Ilyenkor a leltár ki akarná szedni a 4 bentlévő gyáriszámot, de nem tudja mert minuszba menne közben a készlet - Javítva, leltárkor hibaüzenetet kapunk, ha a számolt mennyiség és a bent lévő gyáriszámok mennyisége eltér
1.48.47 (2024.07.03.)
- Rendelés listanézetbe új oszlop: árrés + díjak (angolul: contribution margin). Ez az érték a rendelés össz. árréséből kerül kiszámításra úgy, hogy hozzáadjuk a rendelés díjait (a szállítási díjakat nem adjuk hozzá). A díj előjelétől függ, hogy az árrésből levonásra vagy hozzáadásra kerül-e a díj. Ha negatív a díj (mert az egy kedvezmény), akkor levonásra kerül, ha pozitív előjelű díj (mert egy valós díj), akkor hozzáadásra kerül az árréshez.
- Rendelés szűrő: Ügyfél típusa: Rendelés szűrők között tudunk arra szűrést és oszlopot beállítani, hogy a megrendelés magánszemélytől vagy cégtől érkezett. Az exportban is elérhető customer class néven az információ.
Automatizmus feltételben is megadható, hogy ha adott típusra akarunk automatizmust építeni, akkor a feltétel a következő:
Ha cég:state__customer__type = constants__customer_type_company
Ha magánszemély:state__customer__type = constants__customer_type_person
- Kanban oszlop bontás hiba- Javítva
- Költségek listában a haladó szűrőben szűrve üres listát adott- Javítva
1.48.46 (2024.07.02.)
- Szülő termékekre vonatkozó kimutatások
- Utolsó ajánlaton és rendelésen adott árak megjelenítése ajánlat létrehozáskor: A Beállítások/ Ajánlatok/ Alapbeállítások menüben tudjuk engedélyezni, hogy ha szeretnénk megjeleníteni az ajánlat létrehozásakor, hogy látszódjon az adott ügyfélnek, adott termékre utoljára adott ajánlat/rendelés ára.
- Eddig automatizmussal csak kiszedett és helyszíni átvételre vár állapotból lehetett kész állapotba tenni a rendeléseket. mostanától a kiszállítás alatt lévőket is.
-
A bizonylatok manuális rögzítés eddig úgy működött, hogy kiválasztottam egy terméket, majd a darabszám mezőbe ugrott a kurzor, ahol beírtam a darabszámot. Most nem ugrik át automatikusan a darabszám mezőbe, hanem minden esetben oda kell egérrel kattintani. - Javítva, ismét automatikusan átugrik a mennyiség mezőbe a kurzor.
- Másolt termékről nem lehetséges címkét eltávolítva- Javítva, a termék másolás nem másolja a gyártói cikkszámot, vonalkódokat, címéket
- A rendelés ellenőrzéskor, ha PDA-val beolvasnak egy terméket nem ugrik oda automatikusan arra a termékre, így nem látható, hogy hány darabnak kellene lennie- Javítva, a beolvasott termékre ugrik a rendszer.
- A szűrők között a szállítási módon belül nem volt látható néhány szállítási mód.- Javítva, a Beállítások/Rendelések/Törzsadatok/Szállítási mód menüben látható aktív szállítási módokra lehetséges szűrni
- Termék importálás sikertelen volt, ha a fájlban bennemaradnak üres sorok. - Javítva, a rendszer alapból azokat a sorokat amiben egyáltalán nincs adat.
1.48.45 (2024.07.01.)
- Nyomkövető oldalon rendelés visszamondás megjelenítése
- Üzenetekben keresés: Üzenet szövegére és tárgyára is lehetséges keresni
- Levettük a rendelésről a feketelistás címkét, és mégse állt át a jóváhagyva vagy csomagolható állapotra- Javítva, ha az ügyfélről leszedik, hogy fekete listás, akkor a jóváhagyásra váró rendeléseiről lekerül a feketelistás címke. Ha az ügyfél fekete listás lesz, akkor a jóváhagyott/csomagolható rendeléseik megkapják a fekete listás címkét.
- Többszörös vonalkód nem jelent meg ha egy termék kitörlődött alóla - Javítva
- Ha több webshopból szinkronizáljuk a termékeket, akkor a nem elsődleges webshopnál előfordult olyan hiba, hogy a cikkszám változás nem történt meg a nem elsődleges webshopokban- Javítva
- Árlista másolás esetén hibásan kötelező volt a kedvezményes árlista beállítások másolása opció- Javítva, már nem kötelező bejelölni a másoláshoz.
1.48.44 (2024.06.20.)
- V2-es lista nézetekben új szűrők elérhetőek a kapcsolatokat illetően. Pl termékek árlista haladó szűrő új opciók: mindet tartalmazza, pontosan ezt tartalmazza, legalább az egyiket tartalmazza. Ez használható, profil csoportra, árlistára, beszállítóra és minden egyéb több-a-többhöz kapcsolat esetén.
- Üzenetek lista V2: Beállítások/Automatizmus/Üzenetek lista mostmár V2-es verzióban is elérhető, így mindenféle szűrések és keresések a szokásos módon működnek
- Unas több raktár kezelésnél az összevont raktári mennyiség korrekciója - Az összevont készletbe 0-t szinkronizálunk.
- Részleges kimutatás újraszámolás probléma - Bizonyos esetekben az értékesítési kimutatások eltűntek részleges ha egy-egy termékre újra számolódtak a kimutatások - Javítva.
- Visszáru menüpont nettó összesen oszlop a negatív értékek helyett 0-t mutatott - Javítva.
- Rendezetlen egyenlegű eredeti rendelés utánvétes visszárujának utánvét összeg problémája - Javítva.
1.48.43 (2024.06.17.)
- Új teljesítménymutatók: Több új KPI került be a termékekhez, ügyfelekhez és beszállítókhoz. Részletes tájékoztató ITT olvasható a funkció pontos működéséről.
- Oszlopok beállítása szűrők alapján: Ennek a funkciónak az a lényege, hogy ha a szűrőknél beállítunk egyes szűrőfeltételeket pl. raktárakra, árlistákra vagy termék profil csoportokra, akkor ha szűrőket állítunk be, akkor ezek az oszlopok figyelembe veszik a szűrőket. Ezt a funkciót az oszlopok és a szűrők fülön is be tudjuk kapcsolni az alábbi helyen. Például ha beállítom a szűrőbe, hogy Feneketlen raktár és Kis raktár, az oszlop engedélyezem az egyszerűsített oszloponkénti bontást, akkor meg fog jelenni a készletem Feneketlen és Kis raktárban összesen és automatikusan a Feneketlen és a Kis raktáram is külön. Ha változtatok a szűrőben és felveszem a Selejt raktárat, az is automatikusan megjelenik anélkül hogy megnyitnám az oszlopválasztót és külön hozzáadnám. Erről a funkcióról és benne rejlő lehetőségekről külön webináriumot is fogunk tartani a közeljövőben.
- Beszállítói feedben szövegek értelmezése számként: A funkció lényege, hogy a Nagyker/beszállítói adatfeeden meg tudjuk adni, hogy adott szöveget milyen mennyiségként értelmezzük. Részletes tájékoztató ITT olvasható a funkció pontos működéséről
- Feketelistás vevők jelzése: Több új feltűnő jelzést vezettünk be a rendszerben a feketelistás vevőkre, hogy minél feltűnőbben megjelenítésre kerüljenek ezek az ügyfelek. Részletes tájékoztató ITT olvasható a funkció pontos működéséről.
- UNAS kedvezménykategóriák láthatatlanná tétele: Beállítható a Termékek/Kategóriában menüben, hogy láthathatóak vagy láthatatlanok legyenek az UNAS webshopban a kedvezménykategóriák. Ha engedélyezzük, akkor láthatóvá válik az oldalon és a menüben külön-külön, ha nem engedélyezzük, akkor nem jelennek meg.
- Shoprenter rendelhetőség és állapot állítása. Az új verzióban egy 3 állapotú legördülőben tudjuk kiválasztani a számunkra megfelelő módot, hogy mi alapján kerüljön a rendelhetőség és az állapot váltásra. Részletes tájékoztató ITT olvasható a funkció pontos működéséről
- Visszárura automatizmus: Vannak olyan automatizmusok (pl. rendelés email küldés) amiknek van alap feltétele. Ez a feltétel a háttérben volt eddig, és nem lehetett hozzányúlni, minden kiértékelésnél hozzáfűződött az egyedileg beállított feltételhez. Megjelent egy új pipa az automatizmsu felületen: alap feltétel ignorálása, ez az infó mezőben tartalmazza hogy mi történik és hogy mi az alap feltétel. Pl. visszárus rendeléseken be kell nyomni majd ezt a pipát, mert alap feltétel a rendelés e-maileknél jelenleg, hogy: típus normál és (virtuális vagy a készlet adatok inicializálva vannak).
- Adószám egyezőség esetén szinkron hiba- Javítva
- Gyártás hiba: Amennyiben a gyártási tervhez tartozott visszamondott wop (gyártási tervről törölve lett receptúra aminek az alapanyaga adott raktárból kellett volna jöjjön), akkor a bevételezést hibásan nem engedi végrehajtani. Csak akkor nem szabad engedni ha van olyan nem kész állapotban lévő kivét ami nincs visszamondva - Javítva
- Termékszám kapcsolat export hibát dobott- Javítva
1.48.42 (2024.06.07.)
- Termék mértékegységek megjelenítése: A Rendeléseken, Ajánlatokon, Szállítmányokon, Beszállítói rendeléseken, Készletmozgáson, Raktárműveleteken és POS-en megjelenítésre került a termék mértékegysége, amely a termék adatlapon került megadásra. Részletes tájékoztató ITT olvasható a funkció pontos működéséről.
- Rendelés tételeinek ellenőrzése: Abban az esetben ha a rendelésen ár módosítás történik és erről szeretnénk a rendelés mentésekor még egyszer megbizonyosodni, hogy mi miről és mire módosult, és ezt átnézni, akkor ez az alábbi fejlesztéssel meg tudjuk tenni. Részletes tájékoztató ITT olvasható a funkció pontos működéséről.
- Szállítmányok tömeges exportja: A funkció által egyszerre akár több szállítmányt is van lehetőségünk exportálni a Szállítmányok listában és kanban nézetben. Részletes tájékoztató ITT olvasható a funkció pontos működéséről.
- Egyedi fejlesztésű webáruházból kiszállítás ekkor dátum szinkronizálása: Az alábbi dátumformátumokkal tudja a CloudERP fogadni a kiszállítás ekkor dátumot: 2024.05.28;
- Kiszállítás ekkor dátum alapján készletfoglalás: A készlet foglalási sorrend állítható raktár szinten a rendelés dátumai alapján. A fejlesztés által lehetőség van FIFO alapján való készletfoglalás esetén beállítani pluszba azt, hogy a Rendelés létrehozás dátum helyett a Kiszállítás ekkor dátum alapján foglalja a készletet. Részletes tájékoztató ITT olvasható a funkció pontos működéséről.
- Adószámos vevő esetén ha POS-en állítunk ki rendelést, akkor automatikusan átbillen a számla kiállítása is.
- Tömeges kiegyenlítés - helytelen értéket rak a rendelésekre a webáruház és számlázó kerekítési összeférhetetlensége miatt - Javítva, a helyes érték kerül a rendelésre.
- Leltár export nem kerül letöltésre- Javítva, már letöltésre kerül automatikusan
- Új bejövő számla létrehozása esetén többször jelent meg ugyan az a számla típus- Javítva, egyszer jelenik meg.
- Foxpost címke probléma: A Foxpost szállítási fiókban beállított címkeméretet nem vette figyelembe a rendszer- Javítva, már figyelembe veszi.
- Dokumentum létrehozásnál nem lehet gyártót kiválasztani: Akkor volt probléma, ha a gyártónál nem volt kiválasztva semmilyen ország- Javítva, ország nélküli gyártót is lehetséges kiválasztani.
- Csomagtermék listázása webáruházba: Lefelé kerekített tört mennyiséget nem jól kezelte a rendszer- Javítva
- Gyártás/Receptúrák menüben a nézet mentése hibát dobott- Javítva, mentésre kerül a nézet helyesen.
- Kereső hiba: Ha beírok a keresőbe és kiválasztom azt akire kerestem, akkor utána nem törli ki az általam beírt keresőszót és nekem kell kitörölni.- Javítva
1.48.41-rc (2024.05.31.)
- Részleges készletérték újraszámítás: Ezzel a fejlesztéssel azt készítjük elő, hogy ne csak naponta egyszer éjszaka frissüljön a statisztika, hanem részlegesen újra tudjuk számolni sűrűbben, ez jelenleg még tesztelés alatt van, hogy mekkora terhelést fog okozni a rendszernek
- UNAS szülő-gyerek viszony kezelése: A Beállítások/Integrációk/ Értékesítési csatornák menüben a Szinkron beállítások/Termékadat menüben a Haladó beállítások blokkban engedélyezésre kerül a Gyerek termék használata szülőként, akkor
- UNAS Több raktár kezelés: A funkció lényege, hogy mostantól UNAS esetén is külön raktárakra lehetséges a készletet kirakni. A Beállítások/Integrációk/ Értékesítési csatornák menüben a Szinkron beállítások/Készlet/Alapbeállítások menüben kell engedélyezni a Sync separate warehous quantities to webshop mezőt hozzá. UNAS leírása IDE KATTINTVA érhető el. Részletes tájékoztató hamarosan elérhető lesz.
- Gyártás receptúra felhasználással, bekerülési ár számítás: A gyártott termékhez kiszámításra kerül a bekerülési ár az összetevők FIFO szerinti bekerülési árai alapján.
- Performancia javítás rendelés tranzakció importra, rendelés betöltésre
- Rendeléseken belül a címkéket nem írja ki teljesen a rendszer a Címkék mezőben- Javítva, a teljes címke látható.
- Nem működik a vagy függvény- Javítva
1.48.40-rc (2024.05.28.)
- Új pénznem rögzíthető: bolgár leva
- Belépés korlátozása IP cím alapján - Leírás ITT
- Kategóriák termék statisztika csak az elsődleges kategóriára került kiszámolásra- Javítva, a termékek összes kategóriájára kiszámoljuk a statisztikákat, nem csak az elsődleges kategóriára.
-
Ha fel akarunk adni egy csomagot hosszú bizonylatszámmal (pl. két rendelés összefűzéséből eredően) hibát ír ki az ExpressOne, hogy "Hibás bizonylatszám max. 15 karakter lehet!" -Javítva, invoice_number mező, és abba mostantól csak az első 15 karakter kerül bele és van egy ref_number, ott nincs megkötés oda megy az egész
- Címkenyomtatás hiba (MPL) type error üzenettel - Javítva
- Bevételezésnél KIVÉTELEZÉSI okokat dob fel a rendszer - Javítva
-
Nem adja vissza a rendelés állapotokat az UNAS-nak az ERP - Javítva
-
WooCommerce webshop esetében nem megy ki a termék készlete - Javítva. null készletérték kezelve.
- Rendelés exportban üres a haszonkulcs oszlop - Javítva
-
Be van állítva a raktáron, hogy ugorjon fel a rendelés ellenőrzés kocsi lokáció leolvasáskor, de nem megy. Egyből a címke nyomtatás ugrik fel. A cél, hogy ne legyen kötelező az ellenőrzés, viszont dobja fel az ellenőrző ablakot ha leolvasom a kocsi lokációt. - Javítva, Lehet disabled a kötelező, de attól felugrik az ablak ha ki van választva, viszont ha kötelező, akkor mindenképp felugrik.
- MPL értéknyilvántartás szolgáltatáskor az automata címke generálás az nem vette figyelembe a beállított maximális értéket- Javítva, mindig a beállításokban beadott maximum érték kerül a rendelésre, ha attól magasabb a rendelés értéke, vagy ha attól kisebb, akkor a rendelés értéke kerül rá.
-
Azoknál a rendeléseknél, amelyikben van gyári számos és nem gyári számos termék is, a rendszer a nem gyári számos termékeket is beleteszi a Jótállási jegybe, olyan termékeket, amelyeknél nem releváns - Javítva
-
POS eladásnál gyári számmal rendelkező terméket adunk el, hiába választjuk ki hozzá az adott gyári számot, a Vásárlás befejeztével a vásárlás „KISZEDÉS ALATT” állapotba kerül a „KÉSZ” állapot helyett - Javítva, POS eladásnál választunk gyáriszámot, a rendeléshez tartozó WOP végrehajtásra kerül és rákerül az adott gyáriszám.
- Készlet jelentés exportálásakor, a "Raktárak" választó mező inaktív - Javítva, nem jól vette figyelembe a raktár szűrőt v2 termék listából
1.48.39-rc (2024.05.22.)
- Superfaktúra számlázóprogram bővítése: csomagszám, tranzakciós adatok (hivatkozás, megjegyzés) átadása számla megjegyzésbe, ez számlázási profil szinten beállítható a Beállítások/Pénzügy/Számlázás/Számlázási profilok menüben a Rendelés adatok a számlák blokkban. GLS utánvételszámoló feltöltése után Superfaktúra számlák fizetettre állítása és GLS utánvételszámolóban található tranzakcióazonosítók átadása számla megjegyzésbe.
- MPL visszáru: Visszáru indítható azokra a rendelésekre is, amiket a vevők MPL csomagponton, automatán vagy kiküldött futárral szeretnének visszaküldeni nekünk. A rendeles_szallitasi_visszaru_feladasi_kod segítségével elérhető a sablonokban az azonosító amit emailben kell küldeni visszáru esetén a vevőnek, hogy fel tudja adni a csomagot, így tudunk új e-mail sablont is létrehozni a visszáru rendelésekhez, amikhez egy e-mail küldő automatizmussal automatikus e-mailt is lehetséges kiküldeni.
- Rendelés listázásba cikkszám és gyáriszám: A Rendelések- Bontás- Tétel szintű bontás esetén van lehetőségünk megjeleníteni a rendelésben található tételek cikkszámát, termékszámát (LOT vagy gyári szám), a termékszámmal rögzített termékek mennyiségét és ha eltérés van a termékszámmal rögzített termékek mennyiség és az adott cikkszámhoz tartozó mennyiség között, akkor egy IGEN/NEM opcióval jelzi a rendszer, ezekre szűrést is lehetséges létrehozni.
- Feladat leírás megnézése: Csak az első két sor látszott eddig a Rendelés Feladatok menüben a Leírásból, mostantól a kurzort rávezetve egy felületen megjelenik a teljes szöveg
- Szállítási kontakt infó: Van pár vevőnk, akiknél az alapadatban lévő mail és telefonszám teljesen elkülönül a szállítási címekben lévő mail és telefonszámtól. Eddig szállítási adatoknál egyáltalán nem volt kezelve email és telefon szám. Most már ügyfélről betölteni automatán, kézzel megadható és címként a szállítási szerepel alapból, ha az nincs megadva akkor számlázási kerül rá.
- Haladó szűrő törlés hiba: néha nem azt törli amire kattintok, hanem egy másikat -Javítva, a különböző haladó szűrők közül mindig a helyeset törölte
- Ajánlat létrehozásra, módosításra kattintva ismeretlen hiba üzenet jelenik meg- javítva
- Rendelés ellenőrzés hiba: A csomag visszaellenőrzésekor csak néhány termék mennyiségét bekattintva ugyan nem jelenik meg a következő gomb, de a vonalkód olvasó eszközzel le tudjuk olvasni a következő gomb vonalkódját és tovább is enged a rendszer. - Javítva, ha több rendelésre van megnyitva akkor a következő le van tilva, ilyenkor se szabad hogy a vonalkód tovább engedje
-
Nem tartja meg az árajánlat a kiadott árakat, hanem ha a hozzá rendelt árlistán változnak az árak akkor az árajánlaton is magától megváltoznak. - Javítva
-
Új rendelésnél a “Fizetési és szállítási adatok”-nál nem tudok megadni új telefonszámot. Valamiért nem menti el a rendszer. - Javítva, fizetési és szállítási adatok telefonszám mentés rendben működik
- Készletérték kereső hiba: A termékeknél nem működik a készletérték fülön az ott lévő kereső, beírom, hogy "shp" (szállítmányok) és mindent kiad, ami nem is shp-val kezdődik. - Javítva
- Értékesítő hiba: Bolti értékesítés esetén, ha ügyfelet adunk hozzá tehát számlát akarunk generálni akkor nem rögzít be minket a rendszer értékesítőként. Minden más esetben ez tök jól működik. Automatikusan rákerülünk. Elég fontos, hogy ez következetesen visszakereshető legyen, mivel ezzel mérhetővé válik az egyéni teljesítményünk. - Javítva
- Szedésnél a tárhely nem volt jól olvasható - Javítva
- Számlázási profil hiba: Nem lehetett üres szabályokkal elmenteni a számlázási profilt- Javítva, üres szabályok esetén is menthető
- Árajánlat haszonkulcs számítás: Az árajánlatban szeretném látni, hogy mennyi az adott ajánlat bekerülési költsége. Erre van 3 felé számítási mód. Ezek közül az alapértelmezett az alapértelmezett beszállítói ár. Ezt hiába változtatom meg mondjuk az utolsó bekerülési értékre, nem történik semmi. Hiába mentek, lépek ki/be nem változnak az adatok. - Javítva, az adott termék statisztikájának újraszámítása szükséges, ill. cache törlés és újratöltés is szükséges lehet, hogy a friss értékeket mutassa
1.48.38-rc (2024.05.14.)
- Sablonok menüben PDF fejléc engedélyezése pipa: Ugyanaz a szöveg kerül a fejlécbe, mint a dokumentum címe, több oldalas dokumentumok esetén is, rendeléseknél az ORD azonosító. Meglévő dokumentumokon nincs fejléc alapból, külön be kell pipálni a sablonon, hogy érvényesüljön.
- Termékek új állapotának kezelése (UNAS), új napok száma, kikerülés után x nappal lekerül az új státusz
- Értékesítési statisztikák bekötése beszállító partnerekhez és szállítmányokhoz
- Raktárlokációkat ki tudjuk írni a rendelés adatlapon a termék neve alatt (ahol a készlete található, az összeset, nincs fifo vagy mennyiségek)
- Új dátum periódusok a szűrésben: előző 1..12 hónap
- Értékesítsek statisztika az egész kategória fát kiszámolja, nem csak az elsődlegest, így hierarchikusan szűrhető kategóriákkal
- Rendelésekre szállítási email címek + telefonszám
- Webshop soft delete, lehetővé teszi a felületről való webshop törlést, nem kell az ügyfélszolgálatra írni a törlés miatt mostantól. A soft delete az adatbázisban nem töröli véglegesen a webshopot, hanem megjelöli töröltként, így az adat fizikailag megmarad az adatbázisban és később visszaállítható, ha szükséges.
- Szinkronban az ügyfelek email címeinek egyediség vizsgálata. Ha Peldapetra@gmail.com és peldapetra@gmail.com lead a webshopban egy rendelést, akkor nem két ügyfél lesz belőle.
- Új dátum választó komponens a v2 szűrőkbe
- CSAK gomb minden v2 szűrő kiválasztásánál
- v2 szűrőkbe egymásba ágyazott módon lekérdezhető adatok. pl SHP tételek, szürke háttérrel közvetlen termék listából átemelt oszlopok elérhetőek oszlop választóban és szűrőben is
- Kézi email küldés sablonból, telerakta hibás karakterekkel a szöveget a sablon kiválasztás, javítva
- Kép letöltés javítása, szóközös url-ekre és 255 karakternél hosszabb url-ekre
- Gyártási terv készletérték számítás normálisan megvalósítva, fifo szerint
- Rendelés kereső javítása, belekerül az előlegszámla stornó is, hiányzott eddig
- Rendelés automatizmus térfogat számítás csomagtermékekre hibás volt, javítva
- 1.48-as hiba, beszerzési terv nézetből a beszerzés létrehozása nem frissítette a nyitott beszerzési mennyiséget a termékeknél, javítva
- Nézet megosztás szerkesztésre nem működött jól: nem lehetett módosítani a nézeten effektíve, nem mentette el a módosításokat (pl szűrők). javítva
- Készletmozgás frissítésekor beragadt a kimenő készlet mennyiség, javítása
- ERP exportot érintő hibák javítása- A beszállító eddig csak a számláról volt az exportba megjelenítve, most már külön oszlopban megjelenik a szállítmányhoz tartozó beszállító is, így nekik ott lesz a fuvarozó és a beszállító partner is
Hozzászólások
0 hozzászólás
Hozzászólások írásához jelentkezzen be.