Nézzük, milyen újdonságok érkeztek 2021.11.16-án hajnalban az 1.28-as verzióval!
- Készletfoglalás
- Új funkció, módosítások
- CE-5656 WOP termék hozzáadás vonalkód olvasóval
- CE-5651 Tömeges statisztika manuális számolás
- CE-5630 Woocommerc Waitlist opcionálássá tétele
- CE-5523 Beszállítói vonalkód mező megjelenítése UI-on
- CE-5521 Számlázási profil - helyszíni átvétel elkészítési pont kiegészítés
- CE-5498 Kezdeti rendelés szinkron - nyitott rendelés állapotok
- CE-5136 visszamondott-visszárus-rendelés
- CE-4862 Szállítmány és beszállítói rendelések import beállítások mentése
- CE-4826 Készlet jelentés xls fájl export
- CE-4747 Új rendelés felvitelénél is lehessen felelőst megadni
- CE-4104 Gyűjtő zombi lokáció kezelése
- CE-5659 Sync already exists, not exists hibák kezelése
- CE-5499 Kanban oszlop mobil nézeten
- CE-5495 Elsődleges webáruház
- Bug fix
Készletfoglalás
Az egyik legnagyobb, több verzión átívelő fejlesztésünket zártuk le az 1.28-as verzióban: a készletfoglalás és a hozzá kapcsolódó információs panelek és értesítő minden funkciója elkészült. Reméljük, nagy segítségére lesz a beszerzőknek és ügyfélszolgálati munkatársaknak.
Az új készletfoglalás funkció több területet is lefed:
- Termékek FIFO szerinti készletfoglalása
- A FIFO sorrend felülbírálása, priorizálása
- Rendelés kalkulált kiszállítási idejét dinamikus számolása a következő adatok alapján:
- Elérhető készlet
- Folyamatban lévő raktári műveletek
- Jóváhagyott beszállítói rendelések
- Gyártónál, terméknél megadott beszállítási nap
- Foglalással kapcsolatos információk megjelenítése
- Termék szinten
- Vevői rendelés szinten
- Beszállítói rendelés szinetn
- Szállítmány szinten
Ennek megfelelően több helyen észrevehetted, hogy megjelent korábban a KÉSZLETFOGLALÁS fül
- Vevői rendelések szerkesztő és gyorsnézet
- Beszállítói rendelés
- Szállítmány
- Termék szerkesztő nézet
Mi változott készletfoglalással kapcsolatban az 1.28-as verzióban?
Ikonok megjelenése
Az 1.28 verzióban érkezett legutolsó változtatás a rendelés kártyás nézeten látható ikonok és a kapcsolódó rendelés szűrők.
Három új ikon jelent meg a rendelés KANBAN nézetben.
A három ikon három különböző színnel mutatja az adott rendelés teljesíthetősségét
- ZÖLD: teljesen
- SÁRGA: részlegesen
- PIROS: nem
teljesíti a rendelés kiszolgálását.
Mit jelentenek az ikonok?
Ez az ikon a készletet jelképezi |
Ez az ikon a folyamatban lévő raktárműveleteket jelképezi. (Folyamatban lévő WOP / Szállítmány) | Ez az ikon a folyamatban lévő jóváhagyott(!) beszállítói rendeléseket mutatja |
A fenti ikonokka találkozhatsz:
- Kanban nézetben a kártyákon
- Rendelés szerkesztő nézetben a fő oldalon a várható szállítási idő mellett
Példa:
A kijelzést azt mutatja, hogy az adott rendelésben legalább egy olyan tétel van, amelyik
- Nincs készleten
- Részlegesen teljesíthető folyamatban lévő raktárműveletből
- Részlegesen teljesíthető jóváhagyott beszerzésből
Szűrési lehetőség
Két új szűrő került be a rendelés KANBAN és LISTA nézetbe
- Raktárkészlet állapot
- Készleten
- Raktárban
- Hiány
- Beszállítói rendelés állapot
- Teljesen lefedve
- Részlegesen lefedve
- Nincs lefedve
Ezekkel a beállításokkal könnyen le tudod szűrni azokat a rendeléseidet amelyeket esetleg be kell még rendelned.
A készletfoglalásről hamarosan elérhető lesz a teljes útmutató.
Új funkció, módosítások
CE-5656 WOP termék hozzáadás vonalkód olvasóval
Mostantól új raktárművelet létrehozásánál is támogatjuk, hogy a tételeket vonalkód olvasóval add a listához. Nincs más teendőd csak készíts egy új raktárműveletet és olvasd be a tételek vonalkódját.
Nem szükséges a Tétel hozzáadása gombot sem megnyomni, a rendszer automatikusan elvégzi helyetted.
Raktárműveletekről EBBEN az útmutatóban találsz részletes leírást.
CE-5651 Tömeges statisztika manuális számolás
A termék listában megjelent egy új parancsikon, a statisztikai adatok újraszámolása.
Alapértelmezetten a termék kimutatás adatok éjszaka számolódnak ki, de lehetőség van mostantól a terméklista teljes vagy részleges mutatóinak újraszámolására.
Teljes újraszámolás
Abban az esetben van, ha nincs semmilyen szűrési szempont beállítva a listában, tehát az összes termék szerepel. Ilyenkor, ha megnyomod a Kimutatás újraszámolása gombot, akkor a teljes listára újraszámolódnak az értékek. Ez nagyobb listáknál akár percek is lehetnek. Az újraszámolása folyamatokba kerül.
Részleges újraszámolás
Ha csak egy adott termékre vagy termékek egy halmazára szeretnéd frissíteni az értékeket, akkor
- Szűrd le a terméklistát az adott szempont szerint (pl. kategória, gyártó, raktár .. stb)
- Indítsd el az újraszámolást
CE-5630 Woocommerc Waitlist opcionálássá tétele
A CloudERP korábban már támogatta a WooCommerce Waitlist plugin használatát Woocommerce webáruházakban. Most betettünk egy kisebb módosítást, hogy ezt opcionálisan lehessen szabályozni.
CE-5523 Beszállítói vonalkód mező megjelenítése UI-on
Új mező jelent meg a termékek szerkesztő nézetben a beszállítóknál: beszállítói vonalkód.
Ezt az értéket most már közvetlenül szerkesztéssel és webáruházi tulajdonságon keresztül is lehet kezelni.
CE-5521 Számlázási profil - helyszíni átvétel elkészítési pont kiegészítés
Módosítottuk az elkészítési pontot a számlázási profilban, hogy a helyszíni átvételes rendelések esetében is, ahol nem mindig történik címke nyomtatás, készüljön automatikusan számla.
Ha a CÍMKE NYOMTATVA VAGY HELYSZÍNI ÁTVÉTEL opciót választod a számla elkészítési pontjának akkor
- Címke nyomtatáskor
- Helyszíni átvétel gomb megnyomásakor
is készül számla.
CE-5498 Kezdeti rendelés szinkron - nyitott rendelés állapotok
Mostantól az első rendelés szinkron bekapcsolásakor kötelezően meg kell adni, hogy melyik rendeléseket kezeljük nyitott rendelésenek.
A nyitott rendelések a szinkron során a beállításnak megfelelően a helyükre kerülnek vagy jóváhagyás vagy csomagolható / nem csomagolható állapotba.
A nem nyitott rendeléseket KÉSZ állapotba teszi a rendszer és bekapcsolja a KÉZI számlázás opciót is.
CE-5136 visszamondott-visszárus-rendelés
Korábban, ha egy visszautasított csomagot jelentett le valamelyik partner futárcégünk (pl. GLS), akkor automatikusan elvégeztük a háttérben a visszáru folyamatokat.
Több esetben is előfordult viszont, hogy helytelenül kaptunk információt és mégis sikeresen kézbesítésre került a csomag.
Ezért az automata visszáru funkciót nem visszük végig, csak elindítjuk. Ha egy csomagot visszautasítanak, akkor a rendelést automatikusan a VISSZAKÜLDÉS ALATT állapotba tesszük. Itt már manuálisan lehet végrehajtani a szükséges visszáru lépéseket.
Abban az esetben, ha helytelen volt a lejelentés, a visszáru törölhető a rendelésről a piros kuka ikon segítségével.
CE-4862 Szállítmány és beszállítói rendelések import beállítások mentése
Mostantól mind a szállítmány mind a beszállító rendelés importnál lehetőséged van elmenteni az oszlop beállításokat.
Mit kell tenned új beállítások elmentéséhez?
- Add meg a megfelelő oszlop neveket (cikkszám, ár .. stb), amelyeket a táblázatotban használsz
- Kezd el gépelni a Beállítás mezőbe a beállítás nevét
- Válaszd a beállítás mentése lehetőséget a listában
Mit kell tenned, ha módosítottad a korábbi beállításodat?
Nyomd meg a Beállításmentése gombot és legközelebb már a módosított beállításokkal tölto ki a rendszer az űrlapot.
CE-4826 Készlet jelentés xls fájl export
Mostantól a készlet jelentést is XLS fájl formátumban tudod letölteni
CE-4747 Új rendelés felvitelénél is lehessen felelőst megadni
CE-4104 Gyűjtő zombi lokáció kezelése
A lokációra való átállás után a gyűjtő lokációra már nincs szükség és ezért a gyűjő lokációk kezelésére kidolgoztunk egy háttér folyamatot, amelyik
- a lokációval rendelkező
- ÉS gyűjtőn 0 készlettel
szereplő termékektől automatikusan törli a gyűjtő lokációt.
Ezzel semmi teendőd nincs, a folyamat teljesen automatikusan fut le egyszer éjszaka.
Ez a folyamat teljesen összhangban van a lokációk automatikus törlés folyamattal (Lásd Zombi lokációk kezelése)
CE-5659 Sync already exists, not exists hibák kezelése
Kiegészítettük a woocommerce webáruház szinkront hibakezeléssel. Előfordulnak esetek, amikor a webáruházban a normál menettől eltérően történnek a dolgok. pl. duplikált cikkszám gyakori jelenség Woocommerce webáruház esetében. Ezekre az esetekre felkészülve egészítjük ki folyamatosan a hibakezelést a webáruház szinkron folyamatokban.
- woocommerce_rest_product_invalid_id (Érvénytelen azonosító.):
- oka: kitöröltek a webshopból a terméket vagy megváltozott a webaruházi azonositoja a terméknek
- product_invalid_sku (Érvénytelen vagy duplikált cikkszám.):
- oka: modositani vagy letrehozni szeretnenk, de a kuldott cikkszam nem megfelelo
CE-5499 Kanban oszlop mobil nézeten
A mobil felületen a rendelések kanban nézetben a kártyák mostantól "megakadnak" az oszlopoknál, így könnyebben lehet már a PDA-n kezelni az állapotokat.
CE-5495 Elsődleges webáruház
Webshop -> ERP szinkron és Unas webáruház esetében a rendszer le tudja követni, ha egy terméket a webáruházban átalakítanak gyerek -> szűlő vagy egyszerű típusra.
Ha több webshop van és több webshopban létezik az adott termék, akkor tudni kell, hogy melyik az ami megcsinalhatja az átváltást. Ennek kezelésére bevezettük az Elsődleges webáruház fogalmat, amelyik több webáruház esetében ezt a folyamatot lekezeli.
Bug fix
CE-5715 Visszamondott rendelés másolása
CE-5699 Szallitmany raktar modositas hiba
CE-5694 Szállítmány létrehozása után - raktármódosítás -WOP hiba
CE-5679 Másolt rendelés - nincs készletfoglalás
CE-5677 Foxpost címke hiba - kiszállítás alatt státusz
CE-5675 Shipment listában nem lehet kijelölni az elemeket
CE-5672 Rendelés jóváhagyás hiba
CE-5631 Stat modal módosítás
CE-5625 Készletérték összesítő 0 értéket mutat
CE-5624 Beszerzés modalban a Létrehozás gomb után nem zárodik be a modal
CE-5616 Szállítási mód megváltozik termék törlésénél
CE-5596 Adatlap súly eltűnt
CE-5550 0Ft os ajándék nem adható a rendeléshez
CE-5543 Készlet jelentés export
CE-5531 Partner rögzítés - telefonszám formátum hiba
CE-5522 Nagyker feed feldolgozás CRON ütemező kihagy éjszaka
CE-5508 Bizonyos felbontásban nem működő gombok
CE-5504 Nem lehet vonalkódot szerkeszteni a termékeknél.
CE-5501 Beragadt folyamatok
CE-5487 Mobil kiszedést is blokkolja a feladat
CE-5481 Csomagtermékre szűrésnél szerver hiba
CE-5402 Visszáru helyszíni átvétel hiba
CE-5400 Pos - termék hozzáadása
CE-5380 Rendelés adatlap - elcsúszó oszlopnevek
CE-5371 Woo reverse sync bundle termek keszitese attributum alapjan
CE-5369 Mennyisegi kedvezmeny reverse sync bug
CE-5232 Kész WOP szerkesztése -hiba
CE-5230 WOP törlés
CE-5190 Szállítmány import - nem számolódik a Bruttó érték
CE-4962 Kedvezmény hiba
CE-4635 Rendelés kiszedés hiba
CE-4366 WOP szerkesztése - vonalkód
CE-4031 Nincs kiválasztva csomagpont - nincs hibaüzenet mentésnél
Hozzászólások
0 hozzászólás
Hozzászólások írásához jelentkezzen be.