Ebben az útmutatóban megnézzük, milyen lépések szükségesek ahhoz, hogy egy UNAS webáruházat sikeresen összekapcsolj a CloudERP-vel.
A webáruház részletes beállításait (amelyek nem csak UNAS -a vonatkoznak) a Webáruház beállítások útmutatóban nézheted meg.
Ellenőrizd az UNAS előfizetésed!
Ahhoz, hogy a webáruházadhoz külső rendszereket lehessen kapcsolni, szükség van egy API kapcsolatra. A CloudERP-vel való kapcsolat kiépítéséhez ezért az API kapcsolat elengedhetetlen feltétel.
UNAS esetében ez a funkció csak PREMIUM és VIP csomagban érhető el.*
Az előfizetésed az UNAS adminisztrációs felületen tudod ellenőrizni.
Nyisd meg a TÁMOGATÁS -> ELŐFIZETÉS MÓDOSÍTÁSA menüpontot és keresd meg azt a csomagot, ahol a JELENLEGI CSOMAGOM gombot látod. Ez az aktuális előfizetésed
UNAS API kapcsolati adatok
Az API kapcsolati adatokat az UNAS admin felületen a BEÁLLÍTÁSOK -> KÜLSŐ KAPCSOLATOK ->API kapcsolat alatt találod.
Hozz létre egy új API kulcsot! Kattints a "+API kulcs létrehozása gombra". A Megnevezésbe írd be, hogy CloudERP, így később azonosítani lehet, hogy milyen adatokat küldött az ERP az UNAS felé.
Válaszd ki az összes lehetőséget és (hagy alapértelmezetten) és nyomd meg a MENT gombot
Az API kulcsra lesz szükséged a CloudERP-ben az UNAS kapcsolat beállításához.
Hagyd nyitva ezt az oldalt, hogy a kulcsot át tudd majd másolni.
Ezzel készen is vagyunk, minden adatot megkaptunk ami ahhoz szükséges, hogy a UNAS webáruházadat összekapcsoljuk a CloudERP-vel.
Új UNAS webáruház felvétele a CloudERP-be
Új webáruházat a BEÁLLÍTÁSOK -> ÉRTÉKESÍTÉSI CSATORNÁK menüpont alatt tudsz hozzákötni a rendszerhez.
- Válaszd jobb oldalon lent az ÚJ ÉRTÉKESÍTÉSI CSATORNA (+) lehetőséget!
- Kattints az UNAS logóra!
Alap adatok és hitelesítés beállítása
Az ablakban a következő adatokat szükséges megadnod:
- Név: bármilyen egyedi nevet megadhatsz. Ha csak egy webshopod van, akkor "Webáruház" vagy "UNAS" nevet is használhatsz, de ha több is van, akkor már célszerű a domain név alapján elnevezni a kapcsolatokat. (pl. varazsbolt.hu)
A szerkesztőben a Név mezőben adhatod meg, hogyan szeretnéd azonosítani ezt az értékesítési csatornát. Ide bármilyen szabad szöveges név megadható. Ez a név fog szerepelni a rendeléseken.
Tipp: Ne használj túl hosszú neveket, mert a rendelésen csak korlátozott számú karakter jelenik meg.
- Engedélyezve: ha ez nincs bekapcsolva, akkor semmilyen irányú kapcsolat nem lesz aktív. Tehát sem a webáruházból a CloudERP felé sem a CloudERP -ből a webáruház felöl nem fognak működni a szinkronok.
- Hitelesítő adatok: másold ki és illeszd be a HITELESÍTŐ adatoknál az API kulcs mezőbe, az UNAS API kulcsot, amit korábban legeneráltál.
Készlet szinkron beállítása
A webáruház készlet szinkronnál két dolgot kell beállítani
- Melyik raktár(ak) készlete szinkronizáljon a webáruház felé
- Melyik rakár legyen a rendelés kiszolgáló raktár.
A webáruház és a CloudERP közötti készlet szinkronban mindig a CloudERP a vezérlő!
A szinkront az INSTANT SZINKRON kezeli.
Kizárólag az első szinkron esetében kerülhetnek be készlet adatok a webáruházból.
Részletesebben a Webshop raktár kapcsolatokról útmutatóban találsz leírást.
Termék szinkron beállítása
A Termékek részben tudod megadni, hogy
- milyen legyen a szinkronizáció iránya
- milyen termék mezők szinkronizálódjanak
- melyik árlisták szinkronizálódjanak
- milyen termékállapotok szinkronizáldójanak
- mi történjen a törölt elemekkel
Függetlenül attól, milyen lesz a termékek szinkron iránya, bekötéskor mindig WEBSHOP => ERP szinkron fog lefutni. Utána a szinkron beáll az itt megadott irányra
Hozzászólások
0 hozzászólás
Hozzászólások írásához jelentkezzen be.