Ebben az útmutatóban megnézzük, milyen lépések szükségesek ahhoz, hogy egy WOOCOMMERCE webáruházat sikeresen összekapcsolj a CloudERP-vel.
A webáruház részletes beállításait (amelyek nem csak WOOCOMMERCE webáruházra vonatkoznak) a Webáruház beállítások útmutatóban nézheted meg.
API kulcs generálás Woocommerce webáruházban
Menj be a Woocommerce webáruházadba és a Woocommerce -> Beállítások ->REST API menüben válaszd a KULCS HOZZÁADÁSA gombot
A megjelenő ablakban válaszd adj meg egy leírást, egy teljes jodú felhasználót és a jogosultságot.
Ahhoz, hogy a CloudERP teljes funkcionalitását ki tudd használni, Olvasás / Írás jog kell.
(Tesztelési időszakban javasoljuk, hogy csak Olvasás jogot adjál meg és később egy másik kulcsot generálj teljes joggal)
API kulcs generárlás után két API kulcs jön létre. Ezeket jegyezd fel, mert később nem fogod tudni már kimásolni! Nez zárd még be ezt az ablakot!
A Felhasználói kulcs és a Felhasználói kulcs titok API kulcsokat CloudERP-ben kell majd megadnod a webáruház összeköttésnél.
Woocommerce webáruház csatlakoztatása CloudERP-hez
A Beállítások -> Értékesítési csatornák menüben a jobb alsó sarokban lévő gombot nyomd meg és kattints a Woocommerce logóra!
Alap adatok és hitelesítés beállítása
Az ablakban a következő adatokat szükséges megadnod:
- Név: bármilyen egyedi nevet megadhatsz. Ha csak egy webshopod van, akkor "Webáruház" vagy "Woocommerce" nevet is használhatsz, de ha több webáruházad is van, akkor már célszerű a domain név alapján elnevezni a kapcsolatokat. (pl. macilaci.hu)
A szerkesztőben a Név mezőben adhatod meg, hogyan szeretnéd azonosítani ezt az értékesítési csatornát. Ide bármilyen szabad szöveges név megadható. Ez a név fog szerepelni a rendeléseken.
Tipp: Ne használj túl hosszú neveket, mert a rendelésen csak korlátozott számú karakter jelenik meg.
- Engedélyezve: ha ez nincs bekapcsolva, akkor semmilyen irányú kapcsolat nem lesz aktív. Tehát sem a webáruházból a CloudERP felé sem a CloudERP -ből a webáruház felöl nem fognak működni a szinkronok.
- Hitelesítő adatok*: másold ki és illeszd be a HITELESÍTŐ adatoknál a Woocommerceben elkészített API kulcsokat (Felhasználói kulcs és a Felhasználói kulcs titok) a lenti kép alapján.
- Url*: a webáruház oldal elérhetősége. Ezen az URL-en fog a CloudERP kapcsolatot kezdeményezni a webáruházzal. Ezen az URL -en fogja a rendelés szerkesztés oldalon közvetlenül megnyitni közvetlenül az adott webáruházas rendelést.
Raktárak kezelése Woocommerce webáruházaknál
Woocommerce webáruházak csak egy raktárkészletet támogatnak, ezért ha több raktárat adsz meg, akkor az összesített készlet fog szinkronizálni a webáruház felé.
Woocommerce backorder kezelése raktár szinten
CloudERP támogatja a woocommerce utánrendelés (backorder) funkcióját.
A woocommerce webáruházban bekapcsolhatod és beállíthatód, hogy melyik raktárnál hogyan legyen ez a kapcsoló kezelve.
A backorder kezelésnél figyelembe vesszük a raktárak sorrendjét is.
Példa
1. Raktár: Raktár 1 (saját)
Backorder állapot: kikapcsolva (NEM)
Készlet: 5
2. Raktár: János és Júlia Kft (nagyker raktár, feed-ből szinkronizálva
Backorder állapor: Értesítés
Készlet: 10
Sorrend: 1, 2
Woocemmercben a termék készlete 5 +10, backorder ki van kapcsolva
Elfogy az 5 termék a Raktár 1-ben: készletnek 0 értéket szinkronizálunk és automatikusan bekapcsoljuk a webáruházban a backorder értesítés funkciót. Amennyiben az első raktárban ismét elérhető a készlet, akkor visszaáll az alapállapot
Árak kezelése
Bruttó árak a webshopban kapcsoló segít abban, hogy beállítsd az árak szinkronját a webáruházi beállításnak megfelelően.
Az összekötésnél a lenti képnek megfelelően állítsd be! FONTOS!
További lépések
Eddig tartott a Shoprenterhez kötődő beállítások megadása. A további beállítások minden webáruház esetében azonosak, ezért a Webáruház szinkron beállítások útmutatóban találod a következő lépéseket.
Hozzászólások
0 hozzászólás
Hozzászólások írásához jelentkezzen be.