A POS értékesítés során és a készpénzes helyszíni fizetések esetében a rendelés összege a pénztárakba kerül.
Hogyan készül el egy pénztári bevétel?
Készpénzes rendelések esetében a kapcsolódó pénztárban automatikusan létrejön egy bevétel amikor a kapcsolódó kapcsolódó tranzakció elkészül.
A pénztárban az egyenleg automatikusan változik a bevétel szerint. A bevétel az előre megadott bevétel típus alapján készül el.
POS pénztár kezelése
POS készpénzes értékesítés során így kerül be egy bevétel a kiválasztott pénztárba:
-
A POS felületen be van állítva a kapcsolódó pénztár, ahová a készpénzes fizetést be kell vezetni
-
Az üzlethez meg van adva egy bevétel típus, ami alapján a bevételt létre kell hozni
-
A POS felületen a KÉSZPÉNZ fizetéssel nyugtázod a rendelés befizetését
-
A rendelés elkészül és a automatikusan rákerül a készpénzes tranzakció a megfelelő pénztárban
-
A kapcsolódó pénztárban létrejön a bevétel a megadott típussal, összeggel és a rendelés hivatkozással
-
A pénztár egyenlege a rendelés összegével nő
Hozzászólások
0 hozzászólás
Hozzászólások írásához jelentkezzen be.