Az utánvétek elszámolása és kiegyenlítése már kisebb számú rendelés esetében is komoly feladat.
-
Össze kell párosítani valamilyen módszerrel a rendeléseket a kapott táblázattal
-
El kell végezni a kiegyenlítésket
-
Vezetni kell a kintlevőségek egyenlegét
-
Ellenőrizni kell a beérkezett utánvét és a rendelés közötti eltéréseket
Ezeket a feladatokat a CloudERP automatán elvégzi helyetted.
Hogyan működik ez a CloudERP-ben?
GLS az utánvét részletezőt táblázatos formában küldi alap értelmezésben egy megadott email címre.
Lehetőség van az utánvét részletező táblázatot egy FTP szerverre IS kérni.
Az FTP szerver egy hely, ahová fájlokat lehet felmásolni egy távoli helyről. A CloudERP
Ezeket az adatokat minden ügyfelünknek kiküldjük vagy igény esetén kérvényezni tudjuk a GLS -től
Utánvét feldolgozás folyamata
-
GLS minden nap feltölti a megadott FTP helyre az [Utánvét részletező] XLS táblázatot
-
A CloudERP folyamata betölti minden este
-
A CloudERP feldolgozó párosítja rendelés szám alapján a rendeléseket és utánvétes tranzakciót készít a rendelésen. Ezzel a rendelés kiegyenlítése megtörténik az ERP-ben. A kintlevőségek között átvezetődik a beérkezett elszámolás összege
-
Ha a rendelés teljes összege beérkezett, akkor a rendeléshez kapcsolódó számla kiegyenlített állapotra kerül a Számlázz.hu -ban, így a kintlevőség is csökken.
Ha szeretnéd, hogy a CloudERP feldolgozza automatikusan a GLS utánvétet, akkor kérlek jelezd felénk a help@clouderp.hu email címen és megigényeljük a GLS infromatikától.
Hozzászólások
0 hozzászólás
Hozzászólások írásához jelentkezzen be.